Tuesday 5 March 2013

Additional Maths...

        Assalammualaikum .... yar this time ak nak cter sket pasal subjek yang kerap digelar sebagai "KILLER SUBJEK" nie...iaitu Addmaths....  pada 5 march 2013 ak telah menduduki ujian bulanan yg pertama... ummm my first thought was it gonna be easy...but smpai je addmath....ok giler ak xdapat jawab :(  .... study sumer dah....maybe ak kurang buat latihan kott.... xperla....balik tu un terserempak gan ckgu addmath...dyer tnyer " so??? how's exam?" that moment ak hanya mampu tersenyum but she know d real meaning of my smile... then dyer terus pegi......ouhhh rase kecewa gn bersalah yang amat time tu.....mmg taget kene marah giler ar nanti gn dye....xper la....biar la ckgu marah or even people look down at me.... as i know who i am... it's enough for me to motivate myself ... seriously im not good in maths and addmaths.... but atleast...! i've try my best to figure it out...i mean d questions...to me....Addmaths is just like a serial killer subjek....to kill it ! we must use the formula given to get d answer and beat it !!!  yeahhh ! :D hahahaha... apende la...watever it is....next time i'll try my best.... " failed once doesn't mean that u'll fail for the rest of your life"  FIGHTING !!!!!!!!!! ....
upDatE!!!

0 comments:

Post a Comment

Faris Azimi